Geçenlerde post açmıştım nasıl biberona alıştırabilirim diye hala başarısız 3 aydır hala alışamadı biberona alerji maması içmesi lazım ama biberonu almadığı için içmiyor şırıngayla veriyorum ama sürekli olmuyor oda
Ne yapıcam şaştım kaldım ve gelişimi çok geride kaldı 5 ay 22 günlük ama sanki 3-4 aylık bi Bebek gibi 4 bile diyemem görenler çok küçük diyor 🥺