Arkadaslar bebeğim 4. Aya girecek. Bugüne kadar sevi bebenin cirtcirtli sadece kollar için olan kundagiyla uyudu hep. Simdi yavas yavas kundagi birakmak istiyorum ama kundaksiz cok uyanıyor. Surekli gözlerini ovuşturup, esneyip esneyip uyanıyor. Benim yaşadığımı yasayan var mi? Yasayan varsa nasil biraktiniz kundak yapmayi?