Bebişim memede uyuyo 2 aylık. Yatağına koyunca 10 dk sonra uyanıyo. Çünkü uyuduğı için uyanmasın diye ben gazını çıkarmıyorım sonra kendi uyanıyo😔 ay napcam bilmiyorum ya kısır döngüye giriyorum gazını çıkarınca tekrar uyanıyo tekrar emziriyorum tekrar uyanıyo. Uyuyan bebelerin gazını çıkarmanın bi yolu yokmudur eyy analar bi yardım edin bana ♥️😔