Olimbonii Themom00 Gidin tabiki darbe almis olabilir farkedilmeye bilir kontrol amacli icinizin rahat etmesi icin gidin bir muayne ettirin acilde
mlssvtnsvr Themom00 kusma, ağlama, yaptığı el kol hareketlerini dikkatli inceleyin yavaş mı genel olarak olduğunda, ters giden bir şey varsa gidin ve 2-3 saat uyanık tutun, geçmiş olsun
Yildiz52 Themom00 biz daha dün gittik düştü diye kafası şişmişti 2 saat bekleyin kusma uyku çocukta değişiklik varsa getirin diyip gönderdiler çok şükür bişey olmadı sizdede olmaz inşallah yüksek miydi yatak
Aslan1731 Ne kadar yüksekten düştüğüne bağlı canım.tedbir amaçlı yine götür tabiki ve fışkırır tarzda kusma ateş bilinç kapalılığı varmı dikkat et gözlemleyin
Agaclargibi Bence mutlaka gidilmeli çok küçük kendini ifade edecek kadar büyümemiş Allah korusun ne olur ne olmaz
Themom00 Yildiz52 Hiçbir belirti yok yanağı biraz kızarık yatakta yüksekti gece emzirmek için yatağıma getirdim uyuyakalmışım 😔😔😔 bi saniye aklımdan çıkmıyor kendimden nefret ediyorum kafası çok hassas umarım bişey olmaz sizin ki kaç aylıktı
Yildiz52 Themom00 Benimki 4 yaşında canım çok dikkkat etmek lazım gerçekten inşallah bişey olmaz sen takip et uyutma birde eğer yanına yatircaksan yatak yüksekse onun tarafinin kenarına yere minder köy en azından dusersede yumuşak bir yere düşer ben şuan öyle yapıyorum mesela hala benimle yatıyor
Themom00 Aslan1731 çok şükür her gün ki gibi her hangi bir anormallik göremedim tabiki gözlem yapmaya devam ediyorum 🙏🏻