PoyrazAtam Bebeğim emiyor memeyi bıraktıktan sonra ellerini ağzına götürüyor diliyle yalıyor. Aç olduğunu düşünüp geri meme veriyorum ama emmiyor. Sizce aç mı yoksa ellerini ağzına götürmeyi öğrendiği için mi?
Seda2013 PoyrazAtam bebekler her zaman aç oldukları için değil emme refleksiyle doğdukları için sürekli aranır ellerini keşfetmeye başladıkları için ağızlarına götürürler çok normal oral dönemdeler :) muhtemelen küçük bebişiniz
Aslininannesi PoyrazAtam 2 buçuk aylık kızım da bu ara öyle yapıyor. Sanırım ellerini keşfetmeye başladığı icin
Slmklcsln PoyrazAtam iki buçuk aylıkken başladı ellerini ağzına götürmeye şu an üç aylık hala öyleyiz ellerini keşfediyor
isilay83 Benim oğlumda 2 buçuk aylık aynısını yapıyor ellerini keşfediyor ve emme refliksinden emiyor :) doymasa ağlarlar :)
annelif PoyrazAtam benim oglumda aynisini yapiyor ama suan oral donem ve ellerini kesfetti ellerini birlestirip agzina sokuyo doymasa memeden ayrilinca aglardi diye dusunuyorum ama kendi birakiyor yuzume bakip gulumsuyo tekrar veriyorum almiyo doyuyo demek diye dusunuyorum
Serra_Annesi Bebekler sadece aç oldukları icin emmezler yabancı bir dünyaya geldi ve size ihtiyacı var💗 kakasını rahat yapmak icin emer gazını çıkartmak için emebilir sizi özlediği için emer 🥹💗 zaten şu an oral dönemde ellerini agzına sokması çok normal ☺️