Merhaba arkadaşalar, bebeğim 5 buçuk aylık yüzüstü uyuyor başka türlü yatamıyor. 2 haftadır dönmeyi öğrendi yüzüstünden sırtüstüne geçiyor. Malesef her dönmesinde çığlık çığlığa uyanıyor. Gece 3 kere uyanan bebek bu yüzden 7 8 kere kalkmaya başladı. Geçicek mi bu durum alışacak mı çok uykusuzum artık çok zorluyor geceler ☹️