Elifaden1 Hanımlar bebeğim 5 gün sonra 3 ayı dolduracak hem anne sütü hem mama içiyor. Bugün 3.gün bitti ve kaka yapmadı görünürde bi sıkıntı yok gibi ama ara ara zorluyor. Ne yapabilirim var mı öneriniz?
Bircaykoyicelim Elifaden1 normal bı durum bu. Kabızlık vs yoksa 15 güne kadar normal yapmaması. Evde poposuna uyarı filan yapmayın bu çok zararlı. Dediğim gibi kabızlık varsa doktorunuza götürün. Yoksa da normal 3 gün..
Ipeksu Elifaden1 doktorlar ne kadar normaldir desede sen yine de yarın bir doktora git komşumun oğlu 4. Günü kaka yapmadığında tabiri caizse doğru kelimesini bilmiyorum ama göbeği çatlamıştı ıkınmaktan kaka yapamıyor diye şimdi zeytinyağını ısıt ve göbeğine masaj yapabilirsin❤️
smphlevn Elifaden1 7-10 gün arası normal diyorlar. Ben zorlanana kdar beklerdım. İlk bir çay kaşığı bazen yarım zeytinyağı verırdım eğer gene olmadıysa zeytinyağı ve kulak çubuğuyla uyarırdım. Ama en fazla 10 günde yapmıştı bir senelik:)
Bircaykoyicelim Elifaden1 Dediğim gibi ama eğer kabızlık ve aşırı gaz sancısı oluyorsa götürün. Sadece kaka yapmadıysa götürmeyin. Çok normal bı durum.
MinnakvLiva Mama aldığı için 2 gün, anne sütü olsa 8-10 gün diyorlar ama o bile çok bence, bilemedim doktora gidin bence mama aldığı için söylüyorum kabız olabilir
Elifaden1 MinnakvLiva Hollanda da yaşıyorum buradaki doktorlar değişik gitsem de pek fayda etmez aslında
ipek_dfn22 Elifaden1 bizim 1 hafta 10 gün daha fazla bazen yapmiyor.. anne sutuyle 10 gün hatta 14 güne kadar normalmis mama veriyor bile olsan 3 gün hiçbir şey değil gaz sıkışması yoksa sorun yok merak etme bende 2 gün yapmazsa kabız sanıyordum 😀
Elifaden1 ipek_dfn22 gazını rahat yapıyor ama kaka yapmak istiyor gibi ıkınıyor sonra geri duruyor ağlama ya da huzursuzluk yok gibi
ipek_dfn22 Elifaden1 canım bizimkidecok gaz çıkartıyor ama yinede sıkışıyor icerde sonra kıyameti kopartiyor.. o açıdan dedim kakada yapamıyor artı birde o var baya zorluyor benide