Quadera ben ilk ek gıdaya başladığımda ilk 2 hafta tek öğün verdim . 3 gün kuralıyla. İlk havuç, kabak, tatlı patates sonra karıştırarak corbalar yaptım. İlk 2 haftadan sonra meyve püresi ve muhallebilere gectim. Bu aralıkta birde yogurt verdim ve 2 öğüne çıktım. Sabah kahvaltıda püre karışımlar hazırlıyordum ( yumurta, muz, keçiboynuzu pekmezi, lor peyniri, anne sütü karısımı ) şimdi 7.ayda 2 ana öğün 1 ara öğün alıyo. Mesela gündüz kAhvaltı tabağı yapıyorum bebek omleti- pankek,peynir ( lor yada labne ) öğlen meyve, yogurt yada meyveli yoğurt. Akşam da çorba, yemek çeşitleri. Şu an baya çeşitli gidiyo mesela kuzu kıymalı yemekler yiyiyo. Uykuluyum karısık yazdıysam kusurabakmayın 😅 merak ettiğiniz bişey varsa cevaplarım 😅