Civcivim_mira gece 10 gibi yatirin derim erken yatiyo ve gunduz uykusu yapiyo siz gece uykusuna yatti zannederken o gece uykusundan çalip gunduz uykusunu 2 liyo oyuzden de gece uyumuyo sabah 8-9 gibi kalkiyosa en gec 1 de oglen uykusuna yatsin ki maksimum 1,5 saat uyutun fazlasi yine gece uykusundan çalmak olur ve asla ikinci uykuyu yaptirmayin tabiki hastalik falan olur cocuk dinlenmek ister o ayri ama 10dan once yatarsa yine gunduz uykusu yapmis olur annesi