anayimbennana Kızlar oğlum var 18.ayın içinde birde 36 günlük kızım var bu aşılar ateş yapıyor muydu hiç hatırlamıyorum kızım için Oğlum içinde tecrübeli anneler nasıl oluyor sanırım 3 aşı birden olacak BU 2.ay aşısı kaç taneydi ateş yapıyor muydu
umutunannesiiii anayimbennana merhaba aşı kartı isteyebilirsiniz sağlık ocağınızdan orda hangi ay hangi aşı var yazıyor
12Ayse Bazılarına göre değişiyor canım 2. Ay asısı bizde ateş yapmadı ama huysuzlandı koku agrıyordu die sanırım 4 ay asısı yaptırdım bugün 37.8 ateşi çıktı bebekten bebeğe değişiyor