6 aylık bir bebişim var hamilelikte başlayan kasintilarim sonucunda elllerimde yara olmayan catlamayan yerim kalmadı emzirdigim için doktorada gidemiyorum çok acı çekiyorum bitkisel tedavi uygulamaya çalışıyorum ama fayda görmedim çok çaresizim benim gibi olan var mı acaba aranızda ne yapmam gerek 🤔😞