1 haftadır klamer antibiyotik kullanıyoruz doktorumuz vermişti hiçbişi yokken dün dışarı çıkardım yarım saat sallandı bugünde kreşe götürdüm bir iki saat kaldı orda akşama doğru ateşi 37.8 e falan çıkmaya başladı yani antibiyotik de kullanıyoruz anlamadım neden olabilir calpol verdim şimdi gene yükselmeye başlıycak belli 37.6 oldu aşırı ter atıyor off deliricem sürekli hastalanıyor kreşten bugün bişi kapmış olamaz heralde bi kaç saate değil mi yoksa dün rüzgar mı yedi