Kızlar bebeğimde dil bağı varmış göğüsümü tutamadı ama doktorumuzda uyarmadı 27günlükken şekil bozukluğundan ben fark ettim mama veriyorum mecburen sağım yapsam bile bir saatte 5cc anca çıkıyor nasıl çoğaltabilirim bu ay dil bağı kesilecek inşallah emzirmek istiyorum o zamana kadar beslenmeme daha çok dikkat etmem lazım çoğalması için destek olun yazın lütfen 😔