Merhaba kızlar ochum 3 yaşına girecek Ocak ayında ve Kasım 9 da aşı oldu menejjit o gece 4 de kalktı kriz geçirdi resmen zor sakinlestirdik aramızda yatmak istediğini söyledi öyle sakinleşti bu gecede uyudu uyandi 1 2 saat sonra içeri gidicekmis uyumak istemiyor ama huysuz bir şekilde eliyle gösteriyor falan babası sallerken başladı ağlamaya tekrar susmadı 15 dk falan kriz geçirdi resmen gece terörumu atakmi nedir ne yapmam lazm bilmiyorum nolur yardım edin