Yavrumm1 Kızlar 7 buçuk ay oldu doğum yapalı ama hala çatlakların nr düzeldi ne de rengi değişti. Hala kırmızı kırmızı çatlaklarım var bu nasıl geçecek. Kullandığınız ve memnun kaldığınız bir şey var mı?
gulyasahin Yavrumm1 Canım faydasız malesef ama krem yağ hepsi faydasız rengi 1 seneye beyazlaşır.Lazerle işllem var oda tam geçirmiyor
gulyasahin Yavrumm1 malesef belki diye mucize bekledim diyelim kullanmadığım şey kalmadı hatta burda post açtım kim ne dediyse kullandım ama boşuna.Lazer işlem yaptırıcam yapan arkadaşlarım var baya fark ediyor fakat eski çatlaksız haline oda kavuşturamıyor
Atanur1 Seda altın çatlak kremi var benim hafif çatlaklarım vardı geçirdi çok memnunum bi deneyin bence düZenli kullanımda farkediliyor hemen