Kızım 15 aylık olacak 1 hafta sonra ve hala geceleri mama yemek için uyanıyor. Acıktığından uyanmadığına eminim artık çünkü 2 saatte 1 saatte uyanmaya başladı. Sizler nasıl bıraktınız gece beslenmesini deneyimlerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler 💐