Bebeğim normalde geceleri güzel uyur emmeye uyanır emer tekrar uyurdu şimdi geceleri uykusu olduğu halde gözleri kapalı ağlıyor ne derdi var anlamıyorum artık psikolojim bozuldu gece uyuyamamaktan 6. Aya yeni girdik niye böyle yapıyor anlamıyorum tekrar uyutmaya çalışıyorum ağlıyor uyuyamıyor uyandırıyorum susuyor ağrısı olsa uyanıncada ağlar diye düşünüyorum ne sorunu var anlamadım ya fikri olan var mı ?