Ateşi 38 i geçmeden ilaç vermeyin ki vücudu ateşle mücadele edebilsin bebekler yetişkinlere oranla vücut ısıları daha yüksektir ve 40 dereceye kadr ateşi kaldırabilir bunyeleri 38 buçuk olmadan asla ilaç vermiyorum ben onun yerine üzerini çıkarın önce soğuk kompres yapmayi deneyin