Bebeğim 40 günlük. Her iki memeyi de 5er dakika emip ağlamaya başlıyor. Sıkınca sütüm geliyor aslında ama onun istediği gibi mi gelmiyor anlamıyorum. Yoruluyor çenesi titriyor artık memeye iyi yapışıyor aslında ama devamı gelmiyor. Çözüm önerisi olan var mı ?