talula kesinlikle öyle
Baktım bana denk gelen ev sahiplerj paraya tapıyorlar evdeki en ufak arızayı bile cebimizden odetmiyorum artik
Eski evimizde mesela zamanla demirbaş olan şeylerde aşınma kırılma kopma olduğunda hep biz kendimiz alıyorduk
ev sahiplerinin de işine geliyor
Simdi yeni evde hiç karışmıyorum söylüyoruz hemen usta gönderiyorlar