Kızlar çamaşır makinemin içi çok kötü kokuyor normalde 2-3 ayda bir temizleyici ile temizlerdim eşim markette bulamamış bende 2 bebeli olunca gidemiyorum markete alana kadar bu kokuyu çekemiycem nasıl gider sizce. Bulaşık tableti atsam 90° de çalıştırsam nasıl olur aklıma bu geldi deneyen var mı 🙄🙄