Arkadaşlar kızıma 1.0 tog uyku tulumu aldım altına uzun kollu zıbın ve çok ince bir pijama altı giydiriyorum. Oda sıcaklığı 23-24 arası. Duş sonrası ensesı hafif aoğuk oluyor. 1.6 tog alsam daha iyi olurmı, en azından altına pijama giydirmem. Yoksa çokmu kalın olur