Elisaliya1 kızımda tam o aylarda yapıyordu, hiç tedirgin olmadım, çünkü heyecanlanma duygusunu keşfetti demektir, önceden de vardır ama şuan iyice o el çırpma,heyecanlanma hareketlerini artırıp onu bir müddet yapmaya devam edecek..anne olduğumuz için bebeğimizin tğm hareketlerine odaklanıp,bir mana arıyoruz,relax…😍her ay yeni keşifler,yeni hareketler yapacak,anormallik olsa bunu sezerdiniz,korkmayın♥️unutmayın siz tedirgin davranırsanız yavrunuzda tedirgin olmaya başlar