4 yıldır bir firmada sekreterlik yapıyorum fakat sekreterlikten çok meydancı gibiyim kim ne isterse onu yapmak zorunda olduğumu soyleyen yetkililerim var borclarimiz vardı işten atılmayayim diye hep susmak zorunda kaldım çoğu şeye şimdi doğum iznim bitti geri dönüyorum beni çıkartırlar diye bekledim tazminat alirim en azından diye cikartmadilar her türlü mobbing her işi yaptirma mevcut ben çıkmak istiyorum fakat tazminat yansın istemiyorum ne yapmam gerek ? Mobbing yaptıklarına dair kimse sahitte olmaz asla..öğle molamda bile telsiz telefon ile dolaşıyorum bakmak zorundaymisim müdürüm öyle talimat verdi..bana akıl verin lütfen hakkımı nasıl arayabilirim?