Kızlar oğlum şu an 2 ay 16 günlük. 8 kasımda kontrole götürmüştüm 6250 gr çıktı doktor çok fazla dedi, en az 2 saat geçmeden emzirme dedi. Ama emmek istiyor çocuk ve fazlasını da kusuyor zaten ağlarsa naparsan yap bi şekilde oyala dedi. 2 aylık çocugu nasıl oyalayacaksam 🤦🏽♀️ Ne diyorsunuz fazla mı sizce?