Cemre_-53 Bebem Natural Bez kulanan var mi bebeğine ? Ben sleppy kullanıyorum eşim de bunu almış denemelik sizce nasıl ??
Beraninannesii Cemre_-53 Bende deneme amaçlı aldım 1 kere çiş yapsın dışarı çıkıyor çok afedersiniz ama ilk defa bu bezde kakasının taştığıni gördüm ayrıca poposunuda ıslak birakiyor. Öyle uzun uzunda tutmuyorum Max 2-3 saatte bir değiştiriyorum. Çok kötü her bez değişiminde zıbın da değiştiriyorum çişi çıkıyor.
Cemre_-53 Beraninannesii ben doğduğundan beri sleppy kulandim bir kere küçük paket Molfix aldım hem sızdı hem pişik yaptı bitirdim tkrr sleppy geçtim hep onu kulandim geçen eşim bunu almış birde 90 adet küçük yokmuş yani canım sıkıldı da umarım sizmaz pişik etmez de ziyan olmaz ya herşey pahalı cnku 🙄
NurY Cemre_-53 molfiks oğlumu mahvetti mesela , pişikten mahvoldu sleepy çok iyi geliyor a101 Sofia çok memnun kalıyorum her defasında , bebem natural de iyi , yani her bebeğe aynı bez iyi gelmeyebiliyor deneye deneye öğreniyoruz
Cemre_-53 NurY tabi öyle doğduğu günden beri sleppy kulaniyordum bir kere Molfix aldım pişik yaptı birde sızdı bebem natural bakalım nasıl olacak
F0244 Bende memnundum ama son aldığım bez içeriden dış yüzüne sıvı geçişi yapıyor müşteri hizmetleri nibarayip 7 tane numune gönderdim bakalım ne olacak