Bebeğim normalde böyle değildir 1 haftatir aşırı iştahsız 24 saatte 200 ml mama ancak içiyordur 5 buçuk aylık aşırı huysuz sürekli kucakta ve ayakta durmalıyız onun dışında asla durmuyor sürekli ağlıyor çok akıllı bı bebekti ve sabaha kadar resmen gazı var gibi sesler çıkarıyor gündüzleri de öyle tabi kabız falan da değil çok yoruldum ne uyku var ne başka bişey bide kızım avr 2 yaşında çok yoruldum doktora gotursemmi doktorlarda fazla ilgilenmiyor bebektir huysuzlanir diyorlar dış cikaracaktir diyip gönderiyorlar özel olsa özele gitcem ama yok yaşadığım yerde