defmommy bence de canım kesinlikle bitir ve başvur eşimin arkadasının hanımı 3 cocukla polisliği kazandı düşün yeter ki iste… üni mezunuyum lisans. Pazartesi başvurular başladı 10k kuralı çıktı artık o yüzden biraz ümitsizliğe kapılıyorum ön sağlık-parkura çağrılır mıyım bilemiyorum puanım biraz düşük 10 katı çağrılacagı için en yüksek kpss den başlayıp aşağı doğru gelecekler bakalım hayırlısı. 93 doğumluyum son bir senem var sonrasına yaşım tutmadığı için bakalım bir senede kaç alım olursa başvurucam şansımı deneyeceğim inş ilk alımda olur da ☺️😁