svgcn Merhaba. Bezi bırakalı neredeyse 2,5 ay oldu ama kaka konusunda bir yol alamadım. Hala üzerine yapmaya devam ediyor. Ciş geldiği zamanlar söylüyor yada ben tahmin ediyorum ama kaka olayına çözümü olan varmı
Hep_mi_uykusuz svgcn Ayniyiz bizimde 2 ayi gecti birakali ama kaka sorununu asamadik.Mesela 2 gun once yapti tutuyor sabah bi basliyor aciyo diye aglamaya aksama kadar miz miz miz.Asla kizmiyorum bagirmiyorum ama cok zorliyor beni bu
svgcn Hep_mi_uykusuz bizimki tutmuyor sorun burada. Sessizce köşeye çekilip üzerine yapıyor. Ben fatkedene kadar yapmış oluyor herşeyi denedim ama olmuyor. Kreşe başlaması gerekiyor nasıl olacak hiçbilmiyorum
Alminazli svgcn bizimki de çişini aynı dediğiniz gibi yapıyor tutmuyor her an nereye salcagi belli olmuyor