Merhabalar bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri 2 defadır kusuyor yani bikaç hafta arayla oldu gözlemime göre karışım püre tarifleri yaramadı sanırım sevmedi bu şekilde .ben de ayrı vermeye karar verdim ..şuan 6 aylığız 5 aylıkken başlamıştık ama yine de yaptıklarım sınırlı gibi :( hep muz yoğurt ağırlıklı oldu ,acaba çorba şeklinde mi gitsem sıvı ağırlıklı ? Nenyaosam bilemedim .