mavigiller Kizlar bebeğinizde reflü olduğunu nasıl anladınız ya da doktorunuz nasıl teşhis koydu ? Şüphelerim var ama doktorum yok dedi hala suphelerim devam ediyor nasıl test mi yapmamız lazım deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Rumeysaden mavigiller canım ben hiç anlamamıştım doktor kontrolüne gittik 1 buçuk aylıkken doktor karnını dinledi reflü var dedi ama benim bebeğim hiç kusmadi hatta doktoe dediki kussaydi ilaç verirdim ama kusmuyorsa sorun olmaz dik eğik yatırın dedi zaman geçtikçe farkettim sadece midesi ağzına geliyor yutkinuyordu bebeğim ama pek bir sorun olmuyor şuan 3 aylık geçti sanırım bizde belirti olmadı yani birfe belirtileri zayıflama kilo alamama kusmaymis
Tgbdmrkay mavigiller sizinki normal bebek kusması reflü öyle bir kaç kez olacak bişey değil … benim kızım her mama ve anne sütü içtiğinde. Gün içinde 10 kezin üstünde kusup kusup yutardı 😳 şükür şuan biraz daha iyileşti …