Kızlar 3 yasına geldi oglum hala gece 2demeden uyumuyo ozamanda öglen uykusuna 3de yatıyo yatırmazssamda öglen uykusuna busefer gece okadar huzursuz uyuyo ki salla salla salllaaaa gına geldi artık suan saat12 bebedeki enerji tavan kapılara tırmanıyo resmen napıcam ya komsularada ayıp oluyo