Olimbonii [silindi] Ben omo ile yikiyorum yumuşatıcıda koyuyorum 40 derece 400 devirde sıktırıyorum miss gibi oluyolar kırışmiyor 😂😂
Seda2013 [silindi] perde programında yıkarım zaten dereceyi kendi ayarlıyor sıkma 600 derece 40 omo beyazlar için koyarım bi kapak biraz Arap sabunu birazda karbonat ve bir damlacık çamaşır suyu
bikerem [silindi] camasir makinasinin icine yani perde tullerin icine 1 tablet bulasik makinasi deterjanı koyarim,yillardir
[silindi] Olimbonii yaa yumuşatıcı koymayın dediklerini duymuştum ben de güzel koksun diye koymak istiyorum ama bilemedim 😊
[silindi] Seda2013 Çamaşır suyu baya temizler ama benim elimin ayarı yok boca ederim paramparça geri alırım makinadan 😄 Arap sabunu aklımda olsun 🤗
Bayansolukbeniz Ariel yada omo beyaz, çamaşır sodası azıcık arap sabunu azıcık yumuşatıcı bembeyaz olurlar mis gibi kokarlar
[silindi] bikerem kayinvalidemde öyle yapar hep o da temiz olduğunu söylüyor, denemiştim bir defa makinanın ayarı bozuldu ama teşekkürler 😄😊
[silindi] Olimbonii güle güle kullanın efenimm yumoş iyidir candır güzel kokmak , kokutmak sevaptır diyelim o zaman 😄
[silindi] Pastaneusuluislakkek granül sabun hiç denemedim çok duydum , niye denemedin cahil misin demeyin yeni evliyim hahah teşekkür ederim 😅
[silindi] bikerem çok köpürdü durulayamadı makina öylece sıkmada kaldı makina 800 devirdeydi ama duramadı devam etti dönmeye kapatamadikta 😄