Prens7 Durup dururken oğlum ağlama krizine giriyor büyüme atağı olduğu için mi yada karnı ağrır veya birşey vardır 4 aylık yardım edin ☺️
Caglaaat Prens7 bende aynı postu acıyodum denk geldi😔3 ay 18 günlük 3 gündür deli gibi aglıyo uykusunda uykuya dalamıyo cok yoruldum artık 4.ay uyku gerilemesimi bu ne😩
Prens7 Caglaaat normalmis ama ağlaması sana derdini anlatmak için ağlayarak da göstermek istiyor Muş bebeğin