Nnnnb Kızlar bebeğim 5 gündür grio ve laranjit olmuş . Burnuna serum yapıp çekerken kan geldi aspiratörün ucuna ve peçeteye . Bi zarar mı verdim acaba çok korktum ben normal mi bu
Cemre_-53 Nnnnb bende enjektör ile geçen sıktım burnuna mendile sıkarken hafif kan geldi daha da gelmedi demk ki çok yuklendiysek olabilir ince ya damarları ondan da olabilir ama korkulacak pek bişey olacağını sanmıyorum
Ceypoytuy Bende ilk zamanlar yaptığımda kan gelmişti ama çok az büyük ihtimalle çok zorlandığı içindir bizde bişey olmadı daha dikkatli oldum tabi