Tuvalet egitimine başladık, kizim 25 aylık. Sürekli tuvalete gidiyoruz geldi diyor gidince oyuna çeviriyor galiba birazda tedirgin oluyor asla lazimliga yapmıyor ayakta yere cisini yapıyor. Ayakta yere çiş yapması bile çok zamanımızi aliyor kakasini iki gündür tutuyor. Bugün iki saat boyunca 10 dakika arayla tuvalete gittik geldi diyordu çünkü yapmadı oyun oynadı sonra daha keskin bir şekilde geldi geldi demeye başladı bende hayır annecim oynuyorsun yapmıyorsun dedim kardesini emziriyirdum çünkü birazda fenalık gelmişti olduğu yere birakiverdi doğru mu gidiyoruz ne yapmalıyız sizin süreç nasil ilerledi bilgi verin ne olur ne zormus