Kizlar merhaba. Kızım 4 aylık cuma günü doktora götürmüştüm kontrole kakasını bir gün durup bir gün yada 2-3gunde bir yapıyor demiştim doktorumuz sabah akşam yarim cay kaşığı zeytinyağı verebilirsin dedi daha önce veren işe yarayan varmi iki gündür yine yapmiyor ve ağlıyor ikiniyor 😥 daha önce anne sütü dışında hiç bişey vermediğim için korkuyorum da o yüzden soruyorum