Aseliiimmm peki altına paltolon giydirmiyor musunuz ? Benim evim 22-23 derece şuan 1 tog bana çık ince geldi açıkçası oyüzden 2,5 tog aldım ondada kısa kollu zıbın ve tulumla yatırmıştım öyle terleme falan olmadı ama yanlış mı yapıyorum ? İlk anneliğim üşürler diye korkuyorum 😕