Nilay01 Emine_2222 bio gaia gaz damlasıda kullanabılırsın dengeleyıcı özellıgı var İsale gabıza denge sağlıyor aynı zamanda gaz damlası bitkısel dr bana kullan demıstı kullanıyorum halen daha günde 5 damla verıyosun
Emine_2222 Feraye_ evet emziiryorum ama geçmiyo eskiden günde iki defa yaoardı kakasını sulu yapardı yine ama şimdi günde 4-5 kere hatta daha fazla yaptığı oluyo
Feraye_ Emine_2222 fazla vakit kaybetme cnm nolur nolmaz küçükmus bebeğiniz götürün bı doktora değerlerine felan baktırın enfeksiyon olabilir vuris olabilir Allah korusun erkenden farketmiş olursun kilo kaybı yaşamasın ishal iyi olmaz bebislere
Emine_2222 Nilay01 bundan kaç gün önce bebeğimde idarar yolu enfeksiyonu çıktı bide o aralar 3 gün boyunca ateşi vardı geçti ama ishali hala devam ediyo hastaneyede götğrdük kan idrar tahlili yapıldı eğer öyle bişey olsa direk çıkarmıydı kanda
Emine_2222 Feraye_ zaten oğlumda süt alerjisi var kilo alamıyor bide üstüne idrar yolu enfeksiyonu ve ishal oldu hiç kilo alamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum stresten sütümde azaldı
Nursenaglbtn Bebeğimde o aylarda 1 ay boyunca ishali geçmedi günde 5-7 defa yapıyordu tahliller temizdi biogaia kullandık en son geçti
Emine_2222 Nursenaglbtn ben onu doğduğundan beri kullanıyorum 3. Paketimizi kullanıyruz şuan ama ben antibiyojtik kullandım 4.5 gün o zmn vermedi. İkisini verirsem bişey olur diye korktum neyse başlayın o zmn belki geçirir o inşallah
Emine_2222 Nursenaglbtn brnde şuan kullanıyorum umarım geçer zaten kilo alamıyor ishal oluncada hiç alamaz
Trkn_09 @Emine_2222 merhaba benim bebeğimde o şekildeydi bağırsak enfeksiyonu çıktı vakit kaybetmeden götürün 🙏 en azından içiniz rahat etsin