Merhaba anneler bebegim 2 aylık ve kolik bir bebek. Sütüm yeterli gelmediğinden doğduğundan beri mama veriyoruz. Aptamil, sma verdim aşırı gaz sorunu ve kabızlık yaptı. Hipp vermeye başladık severek içiyor ama hala kabız zeytinyağı vererek yapıyor onun dışında kendiliğinden yapmıyor hiç. Doktor bir zararı yok verebilirsin zeytinyağı dedi ama ben sorunun mamadan kaynakli olduğunu düşünüyorum. Tekrar mama değiştirsem bir zararı olur mu? Tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var. Humana ve bebelac arasında gittim geldim humana hakkında iyi yorumlar vardi ama dediğim gibi 4. Kez mama değiştirmek beni biraz huzursuz ediyor. Sizce ne yapmalıyım