Oğlum 60 günlük 5. Haftalıktan itibaren gaz sancısıyla savaşıyorum. Sürekli masaj yapmaktan, kimyon, rezene çayı içmekten ve yemeklere kimyon atmaktan, acı elma yağı sürmekten, ayaklarını ve ayağımı sıcak tutmaktan, süt ürünleri yememekten, ılık banyo yaptırmaktan tutun herşeyi ama herşeyi yapıyorum asla düzelmiyor karnı gurul gurul. Kolik değil bebeğim bu arada. Biogaia ve mommy bliss kullandık şimdi biogaia ve nurse harveys kullanıyorum ama ilaçlara da inanmıyorum artık bana akıl verin ne zaman geçecek bu gazlar ☹️😢 daha ne yapmalıyım yardım edin