Olimbonii Cahitarasss baby turcodan memnunum pisik yapmadi bizde bide aksam saat 10 da degisiyorum sabah 6 ya kadar duruyo hic sizdirmiyor
Cahitarasss Canbebe sipariş verdim 1.5 yaşında oğlum var ona da canbebe kullanıyorum. Islak mendil den olabilir mi acaba
duru7 ıslak mendil mi kullanıyorsunuz? ben ilk 2 ay pamuğu ıslatıp kullanmıştım hiç pişik olmadı prima kullanıyordum şimdi molfix aldım. belki ıslak mendille de alakası olabilir:)