Evamm001 Burada 100 anne varsa 100ü de sizin gibi, yani benim gibi. Ben sürekli mutlu ve enerjik olduğunu, 7/24 oyun oynadığını vs söyleyen kimseye inanmıyorum. Belki birilerinin günahını alıyorum böyle düşünerek ama yok yani inanasım gelmiyor. Yaşadığınız şeylerin hepsi insanca. Yeri gelecek mutsuz, bazen çok mutlu, bazen halsiz, bazen umursamaz, e bir de öfkeli. Binbir türlü duygu var. Bu duyguların hepsini yaşadığınız sürece insansınız. Yalnızca mutlu veya yalnızca mutsuz olamazsınız. O yüzden hiiiiç kafanızı takmayın. Bebeğim bile her gün aynı modda değil. Bazen onun benimle oynayası gelmiyor ben deli gibi oyun peşinde koşarken. Hiç de vicdan yapıyor gibi görünmüyor valla 😊