Zeynep654 Şimdi doktordayım yüzde 70 olmuş suyum doktorum test yaptı sonuç bekliyorum bugğn göndermeyebilirim dedi..böyle bi açıklama yapılıp hastane de kalan oldu mu?
Nurasel20 Zeynep654 büyük ihtimal doğuma alınırsın canım bnm bir avazda kurtul inşallah rabbim büyük bol bol dua et tüm duaların kabul olur allahın izniyle