Linailkay pazar günü yumurtama günümdü tam koyuydu değerlendirdik akşam testi yaptığımda hafif silik olmuştu çatlama oldu sanıp yine değerlendirdik. Pazartesi yine tam koyu çıktı, silik çıkar diye tahmin etmiştim cunku gecen ay oyleydi ama yine tam koyu çıktı
değerlendirdik bugün yine pozitif bugün diger günlere göre koyuluğu biraz az. 3 gün pozitif görunce bende şaşırdim bir aksilik olmaz insallah