Kızlar çocuktan sonra başladı ben de bu olay kalabalık yere gidiyorum mesela eşimla canlı müziğe falan bir anda ya bizi burda biri tararsa deyip içimden geçirip terliyorum kalbim çarpıyor kafamı yastığa koyunca deprem olursa altında kalırsam evin vs olayı az önce kafamı yine yastaga koydum şimdi de ölüm korkusu sardı beni ya kalbim durursa ölürsem vs … Bogazim düğüm kalbim atıyor kulaklarim ugulduyor cidden iyi değilim bu durumu yaşayan var mı acil psikiyatriye gitmem gerekiyor dimi