Denizzzzzz Nısan ayında aldım bebegım cok hızlı kılo aldıgı ıcın cok fazla kullanamadım..130 tl satmak ıstıyorum
Denizzzzzz Ebru0101 hayir satilmadi dusunuyorsaniz instagram adresim glybozbas dm den yazarsaniz sevinirim