Sellyslly Kızlar 23 günlük ikiz bebeklerim var sütüm yetmediği için mama veriyorum mamayıda kaşıkla karıştırıyorum gazları olmasın diye. Fakat genel olarak aksam mama sonrasında kıvranıyorlar var mı bi tekniğiniz
4ocukannesii Sellyslly 3 aylık ikizlerim var iki haftadır çörek otu yağı kullanıyorum keşke daha önce bilseydim her derde deva derlerdi inanmazdim çay kaşığının ucunda veriyorum rahatliyorlar
deniz_turcan Merhaba ben her sabah aç karna bir çay bardağı ılık suya bir çay kaşığı kimyon karıştırıp içiyordum. Çok faydasını gördüm umarım işe yarar sizde de
4ocukannesii Akyel001 sanırım biberonu calkalayinca oluşan köpeklerden gaz oluşmasın diye kaşıkla karıştırmaktan bahsediyor