Kızlar ise gidiyorum kendim sabah 8 gibi ıspanaklı yumurta omlet tarzı yapıp bıraksam bakıcım saat 10 gibi yedirse bişey olur mu acaba 🥹 bide ıspanağı alalı 3 4 gün oluyor krep falan yapmıştım biraz dha kaldı onunla yapmayı düşünüyorum belli bir süresi var mı tukermek için