Bahar001 FHKK aynne ben 365 e aldım alan olursa 280 e satmak isterım cunku yenisini almak zorundayım 1.5 tog
Hkshkshsk Aselerva27 dün daha sordum 220 TL dedi sıfır etiketli çok pahalıya satıyorsun adı üstünde 2 ci el
Hellomoto Hkshkshsk 180 demiş kargo parası da 30 tl en az kim karşılar 🤣 100 tl ye satmış olucak 220 tl ye alıp biraz anlayış illa pazarlık olucak o yüzden 180 demiştir 150 falan alsınlar diye
Aselerva27 cydcvk üç dört defa giymiş olsa 130 satardım ama bir kaç saat giydiği şeyi sen olsan sen de düşük satmazdın